GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN
GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN GREEN CARAVAN

Een sterk merk. That’s where we came in.

Startup Green Caravan had een onvoorstelbaar goed plan waarmee ze miljoenen kilo’s CO2 besparen, en waar nog een aardige duit mee te verdienen viel ook. Maar ze misten een overtuigend verhaal. En een sterk merk met een aansprekende duurzame belofte. That’s where we came in.


Ze klopten bij ons aan met de vraag hun verhaal onweerstaanbaar te maken voor de eerste investeringsronde en voor begeleiding bij de eerste stappen in de markt.

Story proofing

Wij bouwden het verhaal om. Van technische tour de force naar visionair impact-driven betoog met ziel en ambitie. Van alarmerend relaas met als uitgangspunt het gaat niet goed, naar een positief, inspirerend verhaal met de boodschap “there’s a massive opportunity, let’s make impact together”. Een verhaal dat investeerders over de streep trekt. Dat bedrijven en consumenten aanspreekt. Een basis om op te bouwen.

Identiteit

Een ambitieus, fun, betrouwbaar merk met levendige, scherpe, menselijke copy. En een opvallend design dat nog even geheim is tot de launch.


We leggen nu de laatste hand aan het merk en stomen Green Caravan klaar om de markt over te nemen. Wordt vervolgd.

Een impact driven merk dat investeerders, bedrijven en consumenten overtuigt.

  • Green Caravan Brand gelanceerd Q4 2021
  • Lancering laadpas Q4 2021
  • Lancering ’s werelds eerste écht fossiel-vrije laadplein gepland voor 2022
  • Greencrvn.com